Friday 10 June 2011

buah hatiku ('',)

currently written by faie mohamad at Friday, June 10, 2011

Yeah.. I love kids! Oleh sebab aku ni anak bongsu, dari kecik lg aku selalu berasa sunyi akan tangisan seorang anak kecil. Dulu masa aku kecik kadang2 aku cemburu bila tengok kawan2 aku sume ada adik untuk bermain, tapi aku selalu keseorangan. Masa tu keinginan untuk ada adik sangat kuat. Nasib baik aku ada kakak, Bib yang beza dua tahun ngn aku. Dengan dialah aku rapat, dengan dia jugaklah kami bergaduh..  Biasalah budak kecik. Tapi nasib baik aku ada anak sedara yang boleh gak aku ajak main masak2, main pondok2, macam2. Walaupun tak sama dgn adik sendiri, (ye la sebab diorang bukan stay kat rumah aku, time diorang takde aku kembali sunyi), tapi sekurang2nya aku ada tempat untuk melepaskan rasa rindu untuk memiliki adik sendiri. Bila dah besar, anak2 sedara aku bukan main ramai lagi. Tiap2 tahun mesti ada pertambahan ahli baru dlm family kitaorang. Nak statekan satu persatu memang susah. Ok, aku statekan yg 
masih kecik lah. Yang besar tu jgn kecik ati ye.. peace ;)



Muhammad Hafiy Darwisy

ni gambar masa dye umo setahun


encem boy ;)




Muhammad Mirza Niyaz

budak jepun yang cengeng




Muhammad Nazreen Ammar
dia ni sgt2 aktif & lasak


kesian kat apek ni 'dinasiimpitkan' oleh aunty2 dye. huhu


ammar & mirza
dannial harris & amirah atikah


afiq zikri & mirza
adawiyah & fahim


muka mahu menangis

:: Eh baru aku perasan.. Asal ramai lelaki nih? Huhuhu…hummm kan best kalau ada anak sendiri^^

p/s: pas raya aidilfitri ni aku ngn family sedang menunggu kehadiran orang baru dlm keluarga kitaorang. Tahniah buat abang aku, Azrul and isteri dia, Asma yang sedang menanti kehadiran cahaya mata sulung J

0 criticisms:

 

She's Farihah Mohamad Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea