Thursday, 31 January 2013

You are Most Merciful

currently written by faie mohamad at Thursday, January 31, 2013
Reactions: 

:: Let's pray to Him may we are not among His servants who commit sins to Him. Even if our life much shrouded in sin against Him, do pray may He forgive and accept our repentance. Give thanks because He still loves us and never ignore us.

O Allah, do accept our taubat :'(

12 criticisms:

CiK Bella said...

Amin ya rabbal aalamin :)

combi said...

insyaAllah.aminnnn

zaImIslawayu said...

:')do accept our taubat ! ameen ya rabb..

Miss Zahirah said...

dlu miss prnh persoalkn knpa Allah x makbulkan ape yg diminta..
tp bla miss dh dpt ape yg miss nak, bersyukur sgt..
sbb ape yg kta dpt itu jauh lbih baik apa yg kita impikan wlupun ianya lambat.. ;)

Liyaa Mf said...

Betul jugak kan? Allah bagi peluang dulu kat kita untuk bertaubat. So mmg kena bersyukur. Apa yg kita tak dapat lagi tu, Allah je tau tu bukan terbaek untuk kita. Takpun, belum masanya lagi utk kita dapat benda tu. Just percayakan apa saja yg Allah decide untuk kita, tu yg terbaek :D

sabella mohamad said...

btw , Allah tak bagi apa yg kita nak . Allah bg apa yg kita perlu . segala nikmat yg kita dapat selama ni pun dah tak terbalas . Alhamdulillah

faie mohamad said...

@cikbella: =)

faie mohamad said...

@combi:Ameen~

faie mohamad said...

@ayu: Insyaallah may Allah bless us :')

faie mohamad said...

@misszahirah:Allah tak bagi apa yg kita nak, tp dia bagi apa yg kita perlu :)

faie mohamad said...

@liyaa: yup, sntiasa kne brsyukur n percaya sepenuhnya :D

faie mohamad said...

@sabella: Allah tahu apa yg terbaekk ^^

 

She's Farihah Mohamad Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea